Vandaag besteld, volgende werkdag in huis

Bestellingen die zijn geplaatst op maandag tot en met vrijdag vóór 17.30 uur, worden nog dezelfde dag verzonden. Bestelling die zijn geplaatst op vrijdag na 17:30 uur en in het weekend, worden op maandag verwerkt en verzonden. Normaliter wordt uw bestelling de dag na verzending bezorgd.*

Kleurstalen versturen we in een envelop, als brievenbuspost. In dat geval is de track & trace link niet geldig en ook opties als avondbezorging, bezorging op een PostNl locatie, of op een specifieke dag, zijn hierbij niet van toepassing. 

Pakket volgen

1: Direct na het afronden van je bestelling en de betaling ontvang je via het opgegeven mailadres een bevestigingsmail.

2: Op het moment dat de bestelling door ons wordt verwerkt ontvang je automatisch via PostNL een track & trace link waarmee je de status van de levering kunt volgen. Staat er in de track & trace informatie dat PostNL de zending nog niet heeft ontvangen of verwerkt? Dit betekent dat PostNL de zending nog niet heeft gescand in het sorteercentrum.

Geen mail ontvangen?

Ontvang je geen bevestigingsmail of track & trace link? Kijk dan even in de spam en/of neem contact met ons op. Misschien heb je een typfoutje gemaakt in je mailadres. Omdat PostNL je via de mail op de hoogte houdt van de levering is het van belang om hier goed op te letten. TIP: maak een PostNL-account aan zodat je altijd en overal je zending kunt volgen. 

Niet thuis?

Met ingang van 1 juli 2022 heeft PostNL de 'niet-thuis briefjes' afgeschaft. Vanaf die datum informeert PostNL haar klanten uitsluitend nog digitaal via de mail of via een PostNL-account. Ook kun je online je bezorgmoment wijzigen en je bezorgvoorkeuren doorgeven. Het is daarom handig om een PostNL-account aan te maken. Daarmee kun je je pakket altijd volgen, ook in de PostNL-app.

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL punt waar het de volgende dag kan worden afgehaald. Daar blijft het pakket maximaal een week liggen! Daarna wordt het teruggestuurd naar de afzender. Houd daarom je mail in de gaten, volg de verzendinformatie via de track & trace link en/of maak een PostNL-account aan. Kijk voor meer informatie of voor het aanmaken van een PostNL account op de website: https://www.postnl.nl/campagnes/online-pakket-volgen/

TIP: Klus gepland? Bestel tijdig!

Heb je een klusdag of weekend ingepland of heb je een schilder besteld en wil je er zeker van zijn dat je die dag de verf in huis hebt? Zorg dan dat je tijdig de bestelling plaatst. 

 

N.B.: Ophalen in ons magazijn in Assen is helaas niet mogelijk. Wij werken uitsluitend online en we hebben geen fysieke winkel of afhaalpunt.


* Wij zijn voor wat betreft de levering afhankelijk van onze bezorgpartner PostNL. Mochten er bij PostNL om welke reden dan ook vertragingen ontstaan, dan hebben wij hier helaas geen invloed op. 

Bezorgkosten pakketten en brievenbuspost

 
Bestellingen vanaf € 100,- GRATIS verzending
Bestellingen onder de € 100,- binnen Nederland t/m 10 kg: € 6,95 t/m 23 kg € 13,90
Bestellingen onder de € 100,- naar België en Duitsland standaard pakket t/m 2 kg: € 12,50 t/m 5 kg € 19,50 t/m 10 kg € 25,00 t/m 20 kg € 34,50
Brievenbuspakje vanaf € 4,25
Brievenbuspost (alleen kleurstalen): portokosten afhankelijk van gewicht en land van bestemming vanaf € 1,03

Brievenbuspakje en brievenbuspost

Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden zal een bestelling, als het formaat en de prijs van het product dit toelaten, automatisch in een envelop of als brievenbuspakketje worden verzonden. Het maximale brievenbusformaat is 38 x 26,5 x 3,2 cm, tot een gewicht van 2 kg. Als het totale volume of de waarde van de bestelling te groot wordt, zal het geheel automatisch als standaard pakket worden verzonden. 

Geen track & trace voor enveloppen! 

Omdat enveloppen door PostNL niet worden gescand is de track & trace code bij de verzending van kleurstalen niet van toepassing en je kunt deze dan ook negeren. Ook de opties 'avondbezorging' en levering op een PostNL locatie of op een andere dag zijn in dat geval niet van toepassing. 

Wij leveren momenteel aan Nederland, België en Duitsland

N.B.: Ophalen in ons magazijn in Assen is helaas niet mogelijk. Wij werken uitsluitend online en we hebben geen fysieke winkel of afhaalpunt.

Betalen met iDeal
Om gebruik te maken van iDeal maak je gebruik van internetbankieren bij je eigen bank. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.

Betalen via PayPal
PayPal is een online betaalservice waarmee je wereldwijd gemakkelijk, veilig en snel kunt betalen. Je kunt een betaling doen zonder dat je bank- of betaalgegevens worden gedeeld met de verkoper. Daarnaast biedt PayPal je aankoopbescherming voor alle betalingen die je met PayPal verricht.

Achteraf betalen met Klarna
Met Klarna betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig, je betaalt wanneer het jou uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen. Let op: betalingen en crediteringen lopen altijd via Klarna en nooit via Verftechnieken.nl  

Betalen via Bancontact
Bancontact/Mister Cash is de marktleider in elektronische betalingen in België. Alle grote Belgische banken zijn aangesloten en maken zowel on- als offline betalingen via Bancontact mogelijk.

Sofort
Sofort Banking is een Europese betaalmethode waarbij je inlogt en betaalt in je eigen online bankomgeving.

Giropay
Giropay is in Duitsland de meest populaire manier om online betalingen te doen en wordt bij 51% van alle online aankopen in Duitsland gebruikt. 

Wat moet ik doen als er iets mis gaat tijdens het afrekenen?
Liep je computer vast tijdens het betaalproces? Heb je geen bevestigingsmail van ons ontvangen? Of weet je niet zeker of de betaling is geslaagd? Je kunt dit in je eigen internetbankieren omgeving nakijken. Bij twijfel, of voor andere vragen of problemen tijdens het bestellen, kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen. 

Je hebt het recht om binnen 14 dagen af te zien van je aankoop en een product te retourneren, mits dit ongeopend en ongebruikt is en nog in de oorspronkelijke verpakking zit. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het artikel. Kijk voor alle retourinformatie en het retourformulier op onze retourpagina.

WhatsApp Chat WhatsApp Chat